The Grassisland

Goooood morgon! Känner ni att det är fredag idag? I don't.
Det är jättekrävande att försöka hänga med i veckodagar och datum på sommarlovet tycker jag. Men det kanske inte är så konstigt för man har ju inte så mycket att oroa sig för på sommaren. Inte mer än gamal julmat som verkar tagit ett hårt grepp om magen och brännan som kommer och går.
Idag ska jag alltså åka till landet. Jag tjuvar med mig Alice och Emma dit så ingen kommer kunna blogga nu tills på onsdag. Om inte internet helt plötsligt bestämmer sig för att fungera. Det vore bra, men även ett mirakel.
Idag ska jag hinna ganska mycket innan vi åker. Köpa godis, duscha, ev. köpa en bikini och bh. Har inte gjort så mycket på en och samma dag sen lovet började. Ouups.
Ha en bra dag!Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test