Söndag

Hallå! Vi har det underbart här nere i Haverdal. Det är ganska kallt ute just nu men vi hoppas på att det blir lite varmare snart så att man kan bada, eller iaf sola! Inatt sov vi i tält och det var en ganska intressant upplevelse, tältet är supermysigt och sådär men vi sover på ganska små madrasser typ 50cm breda så att det blir lite svårt att röra sig och jag har lite ont i ryggen idag men jag överlever! Det är ganska mysigt att ligga och prata på kvällarna i tältet iallafall :D

Igårkväll så var vi ute och tog en massa bilder på stranden, blev ganska häftiga bilder men bakgrunden blev lite för mörk på vissa bilder! Vi laddar in dom senare idag så ni får se?

Ni får ha det så bra för nu ska jag spela lite wii med alla andra! Puss
ALICE

Kommentarer
Postat av: alice

Hej! Skönt att allt e ok! Vi håller på med köket i dag oxå....solen skiner här! när jag var nere på tempo i morse så höll butiksägarna(far o son) på att försöka ta ut en fågel som flygit in...ni kan tänka er den synen...ha ha ha puss mamma

2008-07-13 @ 13:37:14
URL: http://aliceochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test