Solen bränner på mina ben

Vilken färg jag har fått! Jag har aldrig varit såhär brun tror jag, någonsin! Ligger med min vattenspruta och sprutar vatten på mig heeeela tiden för att bli brunare.
Vi käkade nyss pankakor. SÅ HIMLA GOTT! Med hemlagad sylt och hemgjord saft. Jag vil ha mer. mer. mer.
Men jag är mätt.

Snart ska jag lura iväg pappa på vattenskidor och sen hade jag tänkt lura hem honom. Ja, han ska faktiskt köra hem mig för att sen åka tillbaka. Men antagligen åker han tillbaka imorgon bitti. Pappsen <3
Sen kommer jag inte se min älskade familj på kanske två veckor. I'm gonna miss u guys.Hah!
Njaaee, Öland med mina homies väntar så jag vet inte riktigt...

Herregud vilket luddigt inlägg. Men jag är glaaaaaaaaaaad.
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test