Sjuk!

Puh! Nu är äntligen datorn ledig, jag har ju som sagt inget internet på min dator så jag lånar brorsans. Han har dock haft lan här inatt så jag har inte kunnat blogga förräns nu!
Jag har blivit sjuk! På gräsö så kände jag mig nog som risigast men det har fortfarande inte gått över.
Mitt huvud dunkar, jag känner ingen smak och stora klumpar av sjuk-äckel-bajs-beläggningar kommer upp ur halsen på mig. Fräsch tjej! Ska ta två alvedon nu och hoppas att det blir bättre! Förkyld är jag också för den delen.

Imorse så väcktes jag av att världens bästa mamma hade gjort frukost på sängen åt mig, dock kände jag ingen smak så det var bara bläää.
När jag hade ätit klart så vände jag mig om och somnade om. Snacka om kry tjej. Not.
Aja, nu ska jag inte skriva något mer, känner mig bara ännu sjukare! Haha!

ALICE


Kommentarer
Postat av: emma

stackarn!!!! krya på dej!!!! jag är fortfarande lite små risig men mycket bättre. jah har saknat er jätte mycket! emmma <3<3<3<3<3<

2008-07-10 @ 16:01:15
Postat av: Anonym

stackars min sjuka gumma.....ska jag bli orolig! puss mamma

2008-07-10 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test