Photoshop

Hallådär! Nu har jag fixat photoshop på Marias dator så nu jäklar kommer ni få se snygga bilder på oss :D
Gårdagen var supermysig, vi var i Halmstad och gick i affärer. Jag köpte ett par skor för 50 kr(!) och Maria köpte en kjol, ett par shorts och en plånbok som jag tror att hon redan har berättat(?).

Igårkväll så la vi skummadrasser i tältet så att det skulle bli skönareo och fyfan vad skönt jag har sovit inatt (ursäkta språket). Känner mig helt galet utvilad och nu vill vi inte flytta in i tolvan även fast den är ledig. Fast vi får se, det skulle vara lite skönt ändå att få sova i ett hus! Hmm... vi ska känna efter!

Idag är det joggingdag, vi ska jogga varannan dag har vi bestämt oss för så snart ska vi nog gå ner till beachen and get started. Hoppas bara inte jag får lika ont i öronen idag!
Vi ska ha en liten pysseldag idag, vi ska göra hårinpackning och manikyr och pedikyr. Det blir härligt!


Jag&min bebis


Uppdrag ta bort getingbo!



ALICE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen fick jag se en skymt av dig.....har jag blivit mormor till en Nikon kamera..underbart!! Hoppas öronen känns bra under jogging turen....puss mamma

2008-07-16 @ 13:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test