Margits!

Nu sitter vi i uterummet och spelar tärning. Tyvärr är jag inte med för jag känner inte att det är någonting för mig. Istället har jag "spöt" min bror i fotboll. Idag har vi grillar hela dagen, fått rätt mycket färg faktiskt. Riktigt kul!
Innan tärning gick vi till Margit's för att köpa snask till kvällen.

Om ni undrar vad som hänt med bloggen håller jag och Alice på att fixa ny design. Men när vi kommir rätt långt tappade vi orkar för det och spelade mariokart istället. Men imorgon ska vi nog försöka igen!


Dags för lite fotboll!Maria

Kommentarer
Postat av: Pappelull

Klart, själva internetet fungerar nu från din PC ! Bra va? Puss puss pappa (oxå 1:e dataingenjör)

2008-07-15 @ 17:34:14
URL: http://aliceochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test