Mamma Mia

Snart ska jag och Emma sticka iväg och kolla på Mamma Mia. Ska bli hur mysigt som helst men Emma har sett filmen en gång så det lär väl bli mest spännande för mig men aja.
Egentligen var det tänkt att vi skulle se The Dark Knight men alla tider var fuckade så vi tog Mamma Mia istället.
Maria kommer hem om typ 3 timmar och då ska vi nog bara slappa, kanske spela lite hot dog bush. Gah! Världens roligaste spel, man är George Bush och så ska man sälja korv. Galet roligt!
Idag så var Andreas och Rikard här och så diskuterade vi lite preel som det snart är dags för igen. Ska bli så hila roligt och jag är galet taggad!


En drink som jag gjorde till Emma. Den bestod av läsk, saft, karamellfärg och korv. Lovely!


A Delicious meal made by us.



Haha, vi tog bild på våra dubbelhakor!
Vi hörs ikväll, pusspuss
ALICE


Kommentarer
Postat av: maria

FIIINT MATBOOORD<3 JAG KOMMER HEM TYÅ 30 MIN :D

gaah, jag vill också se mamma mia :D

musikalen är ju grymsååå

2008-07-31 @ 18:52:25
URL: http://aliceochmaria.blogg.se/
Postat av: joosse

ehhh..vet ni var ja träffa andreas å rikard av alla ställen på prideparaden bara såå ni vet hehehe..doom skrattade åt mig:( feett naajs korvdrink allice slåå en pling om du har tid ja har saftigt skvaller om mig sjXD

2008-08-05 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test