Jag höll på att svimma! Nästan!

Jag måste berätta om en händelse som jag fortfarande inte riktigt har släppt.
Jag sitter vid Simons dator och pratar med Emma på msn och hon frågar:
- Kan du inte skicka lite bilder från Turkiet?
Självklart, tänker jag och börjar gå in i mappen där bilderna brukar ligga. Dock så möts jag av ett problem, bilderna finns inte där. Mitt hjärta börjar verkligen klappa jättehårt! Det låter sjukt töntigt men Turkiet-bilderna är bilder som jag alltid kommer vilja ha kvar. Jag fick såna fantastiska minnen därifrån och bilderna förstärker minnerna något enormt.

Iaf, Simon kommer in i rummet och jag frågar om han har tagit bort bilderna. Han får lite smått panik och förstår att han har tagit bort alla mina bilder som låg i en mapp som hette: Alices bilder.
Han hade tydligen trott att det var en mapp med bara mina oseriösa bilder osv. Något jag fortfarande inte förstår är hur man tar bort en sån mapp utan att fråga, men iaf. Jag börjar gråta och får total panik!

Sen kommer jag på att Kenza hade berättat om något program som gjorde att man kunde ta tillbaka bilderna, och det gick. Raderade bilder kan alltså repareras. Helt sjukt!
Så nu sitter jag här, världens lyckligaste människa.
Tack vare min bror och Rikard.
Nu kan jag inte heller sluta kolla på bilderna. Man inser inte vad man har förrän man har förlorat det.
Haha! Kliché men sant!
Turkiet -08<3

Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test