Jag hade en galen dröm i natt...

Jag drömde att Elin Kling skulle klippa mitt hår, och hon tyckte att mitt hår såg bedrövligt slitet ut. Hon tog fram värsta slangen det såg ut som en sån där man tankar bilar med och skulle börja spruta i mitt hår med. Typ värsta högtryckstvätten, haha! Mitt i alltihop säger jag: Jag älskar din blogg, Elin. Då svarar hon:
Jag med, jag läste den faktiskt idag.
Vad menade hon med det? Hon skriver ju i den varje dag? Blev lite smått förvirrad där, menmen. Det fortsätter med att hon lägger mig ner på golvet på några filtar istället för att sitta i en frisörstol och så börjar hon kolla på en film på datorn som innehöll några jag känner! Eller är bekanta med rättare sagt! Jätteskumt!
Precis när hon ska börja spruta med den där saken i mitt hår så vaknar jag, skitsur. Ville ju se om den där högtryckstvätten funkade!
Galen dröm eller hur?

alice


Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Hahha!!

Drömmar är bra sjuka

2008-07-11 @ 20:32:05
URL: http://leva.webblogg.se/
Postat av: emma

när blir det en turkiet del 3...???

2008-07-11 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test