HIPP HIPP HURRA!!!

Grattis till Emma idag, som fyller hela 15år!
Hoppas du får en superbra dag!



Har precis tagigt ett bad. Hur skönt som helt ju. verkligen skrubbade mig själv. Känns fortfarande som om skansen är kvar. Eftersom Emma fyller år idag ska jag till henne och fika lite idag. Det är väl i princip det jag planerat. Ska tvätta lite för imorgon bär det av till landet. Kommer nog inte kunna blogga där ifrån.
Vi har internet där men det funkar aldrig. Snacka om att slänga pengarna i sjön. Men mamma har nog köpt min idé om mobilt bredband. Det vore ganska skönt att kunna ha det också. Om man helt sonika bestämmer sig för att ta med sig datorn någonstans. Man ka aldrig vara säker när det gäller mina impulser.
Nu kom min Just Dance på radion. Blir helt vild.
Ska kanske röja upp lite i mitt rum innan det är dags att åka. KramenMaria

Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

Ska du till gräsö?

Det vore ju hemskt trevligt att träffas tycker jag!! :)

Saknar dig!!!

2008-07-03 @ 16:54:57
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test