Haverdal, here we come!

Nu är allt packat. Jag fick igen väskan. Det var svårt, men det gick! Nu är datorn det ända som ska packas. Fast jag vill inte lägga ner den först imorgon tror jag. Ifall jag får något slags måste-sitta-vid-datorn-ryck så blir det lättast dom den står framme.
Ska försöka sova nu. Det blir ju upp riktigt tidigt imorgon. Men jag har några idioter som går och sjunger utanför mitt fönster. Eller mer brölar.
Alice köpte sin systemkamera idag. Äntligen! Som hon pratat om den. Så det kommer nog komma upp riktigt fina bilder från Haverdal under veckorna. Åhhh va kul! Snuskigt avundsjuk är jag!
(Förlåt Alice om du ville tell the great news själv)
Maria


Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Åh, systemkamera. min dröm

2008-07-12 @ 11:59:30
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test