"Godmorgon"

Ikväll kommer Maria hem och jag är såå glad för det. Har saknat lilla snuttan för tusan! Ändå har vi bara varit ifrån varandra några dagar. Skumt....
Haha när jag kollade igenom bilderna från Josses land så såg jag två roliga bilder som jag tänkte visa er.


Haha, vi tänkte ta foton när vi var i vattnet men jag råkade halka på stegen när jag skulle gå ner och fick kramp i foten så Josse fick dra mig upp! Haha, fyfasen vad jag skrattade.


Haha den här bilden var knappast gynnande(säger man så?) för någon av oss. Tänkte bara visa påsen Josse har på huvudet ( och mina armmuskler), hon fick nämligen inte bada med sina dreds. Haha, stackars!

SNYGGINGAR!
/ALICE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test