Fyra nyanser av rött

Springer runt som ett fån här hemma och packar. Men jag var liksom inte riktigt vart jag ska börja så jag springer mest runt eller försöker lägga upp någon slags plan för att få ner alla kläder i samma väska. Ni alla vet ju att det är riktigt krävande att packa så jag tar pauser mest hela tiden. Tog en nyss där jag gick ut i trädgården för att plocka körsbär. Då hittade jag en hallonbuske och smultorn också. Röda vinbär plockade jag också. Har en hel skål framför mig. Hur gott som helst. Tog en bild på dom också men batteriet i kameran tog slut precis när jag skulle ladda in dom. Sicken otur.

Jag fattar igentligen inte hur mina kläder inte får plats i den här väskan. Vad har jag packat igentligen? Ska väl antagligen fortsätta nu.
Men jag kan inte slita mig från datorn. I'm stuck!
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test