Det är ett mirakel

Jag har slagit rekord. Jag vaknade 9.45 idag. Kan ni tänka er? Jag börjar få tillbaka ett normalt dygn.
Idag ska jag i princip bara städa, tvätta packa. Eftersom vi åker till haverdal imorgon bitti.
Det ska bli grymt att åka dit, jag gillar det där borta. Kanske mest för vi är där så sällan.
Borde åka och tanka moppen också. Ifall vi bestämmer oss för att åka till Willys och köpa deras godishylla.

Jag och Alice kanske sa att vi gjorde en film ute på Gräsö? Det borde vi sagt i alla fall. Vi försökte klippa ihop den med Windows Movie Maker men det ville ju verkligen inte sammarbeta med oss så igårkväll laddade jag ner Sony Vegas. Men det går inte bra för mig. Försökte hitta några bra tutorials men hittade mest bara en gammal gubbe som pratar för snabbt för jag ens ska hinna höra hälften. Men så småning om. När jag ordning på det där ska ni får se den. Det kommer bli kul.

Kanske dags att stiga upp nu?
Både mamma och jag har trådlöst bredband i självaste datorerna men hon provade de mobilabredbandet igår och det verkar funka helt fantastiskt. Bilfärden imorgon är ju i alla fall 5h så skönt är det att kunna blogga emellanåt.

Gräsöbilder


Maria


Kommentarer
Postat av: maria

BILDERNA ÄR HEMSKT SMÅ, FÖRLÅT.

MEN DET ÄR MOBILBILDER!!

2008-07-11 @ 10:45:17
URL: http://aliceochmaria.blogg.se/
Postat av: emma

jag tycket att dom ser mysiga ut ...

2008-07-11 @ 12:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test