Dagen

Hej allihopa! Dagen har spenderats i Halmstad och det var supermysigt. Det var någon slags marinmässa så det var en massa båtor som sällskapet gick och kollade på men jag och Maria gick i självaste centrumet och shoppade. Mesta dels fönstershopping men iallafall.
Nu sitter vi här i tolvan och snackar om preel som vi ska ha snart, det är mycket kvar att planera men det kommer nog lösa sig galant tror jag!

Annars så leker livet här nere i Haverdal men jag har känt mig lite hängig idag, det har känts som om att värsta migränattacken har varit nära hela dagen men aldrig riktigt brutit ut. Nu känns det liiite bättre dock, men jag känner mig ändå lite halvrisig.
Maria har mått likadant så vi har båda två varit lite låga. Det är så skönt med Maria för man behöver inte hela tiden sitta och skämta och ha kul utan man kan bara ligga och prata och ändå ha det mysigt!
Men jag måste erkänna att våra skämtsamma timmar är galet roliga. Jag kan ligga och vika mig av skratt på golvet när Maria öppnar munnen! Underbart!



/Alice

Kommentarer
Postat av: emma

ja ..juste det är snart preel

2008-07-17 @ 20:45:40
URL: http://emmags.blogg.se/
Postat av: Pappa G

Hej gumman, ta hand om dig, du får inte bli sjuk! Krya på dig puss puss

2008-07-18 @ 10:59:18
Postat av: Frida Westergård

Vad fin du är.

Hoppas du mår bättre snart!

2008-07-18 @ 12:32:18
Postat av: felicia

jag älskade ditt linne alice (a) :D

2008-07-19 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test