45 minuters jogging på stranden

Hej allihopa! Nu är jag och Maria tillbaka från en 45-minuters joggingrunda. Jag tog det lite lugnt pga att jag fick jätteont i örat. Hade otroligt ont i det högra örat på Gräsö också och nu blev det värre. Jag har ju varit lite sjuk också så det kanske inte var supersmart att gå ut och jogga men det kom jag inte på förrän vi hade joggat ett tag. Maria joggade superduktigt men jag tog en rask promenad! Känns jättehurtigt! Det verkligen bränner i benen när man går ner för trappor osv.

Annars så är allt super här, förutom öronen dårå. Ganska soligt har vi det och vi hoppas på att kunna grilla lika mycket som vi gjorde igår! Vi vill ju bli bruna inför Estland (eller hur, mamma&pappa?).
Nu står Maria i duschen och jag ska hoppa in efter henne. Återkommer senare idag med bilder!
Puss

ALICE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat! Har du ont i öronen? Nu blir jag orolig! Bada inte huvudet så länge du har ont....vi vet att ni vill till Estland, ska försöka fixa det! Puss mamma , saknar dig gumman

Ps kan du lägga in lite bilder på dig så min alice abstinens lindras.

2008-07-14 @ 13:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test