Vad är det jag läser?

Min favorit Maria har tagit en liten break i bloggandet och vad tycker vi om det? BUHU :(
Men så många gånger som hon har ställt upp för mig när jag inte har bloggat så ska jag försöka blogga en massa som kompensation för hennes frånvaro!
Längtar redan tills hon kommer tillbaka men jag kanske lyckas få Frida eller Emma att gästblogga? Haha, bloggen är ingenting utan maria! ;(

Iallafall, just nu ligger jag fortfarande och lyssnar på Backyard Babies nya skiva (2008 Billions of Dollars) som btw släpptes idag.



Backyard Babies - Abandon

jag får inte nog

/Alice


Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Ja, låt mig gästblogga! :)



Men saknar ju maria! Vill ha er båda!! :D <3

2008-08-13 @ 17:58:46
URL: http://leva.webblogg.se/
Postat av: emma

JAG ÄLSKAR DENNA LÅT !!!!! OCH JAG ÄLSKAR DEJ !!!



maria!!!!!

kom tillbaka

2008-08-13 @ 18:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test