Solat!

Hallådär! Gillade ni alla bilder från Öland? Vi hade iallafall kul trots att vädret typ sög. Det var sol typ två dagar, så vi köpte en massa filmer som vi underhöll oss med. 24 st närmare bestämt!
Iallafall, jag har varit och solat nu och vet ni vad? Jag är faktiskt lite brunare än förut. Men på torsdag ska jag sola igen har jag bestämt och då ska jag köra med ansiktskanonen eller vad det hette!
Förhoppningsvis så får jag den brännan jag hade räknat med att få nu i sommaren!
Har ett par timmar ledigt nu sen ska jag sticka iväg och jobba och vad passar bättre än att sitta och knarka Backyard Babies nya skiva?
Jag kan bara säga:

U-N-D-E-R-B-A-R
5/5

Hörs ikväll /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test