segling

Idag har jag haft en hemsk dag och hela dagen (tills nu) har jag längtat tillbaka till igår.
Igår hade vi en jättemysig dag ute på sjön! Kan det inte vara sommar i några veckor till? Dör ju snart.
Mina homies mår dåligt och då mår jag också dåligt, let's kill ourselves?
Nej nu ska vi inte vara överdramatiska men allt suger just nu.
Lägger in lite mysiga bilder istället, kanske piggar upp lite.





På Gåshaga innan vi blev upphämtna




P-O-E-T-I-S-K-T



Andreas & Rikard kollar sjökortet



Har man snygga vänner eller har man?



Mitt <3a



Fortfarande på Gåshaga



Emma tyckte att det var skitläskigt att styra båten



Jag slutar aldrig älska er!



Schtekarna! De var så händiga ombord, haha :D Vi tjejer satt verkligen och tog det piano, lovely!



Rikard, casual laid back!



Andreas!!







Laughter!



Mamma, vi hade fkts flytvästar på oss!!!!!!



Mirri var kung på att styra! Tss....



Giffel!




Rippe & Emmi



Jag vill ut igen, men det ska jag ju också. Nästa helg! :D
Puss / ALICE

Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Gud vilka underbara bilder!!

Så himla fina!

Och imorgon är en ny dag, då kanske allt är bättre.

2008-08-25 @ 18:28:41
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test