Prison Break Nights

Hallådär! Sitter och kollar på sk "Prison break nights" på sexan. Även fast jag har sett säsong 1&2 säkert 20 gånger om så tycker jag att de fortfarande är grymma! Förresten, när kommer Prison Break tillbaka i rutan? Laddar ju ner mest nu förtiden så jag har ingen koll på vilket avsnitt ni som kollar på tvn är på?
Nu är det iofs någon slags strejk i USA eller nåt om jag inte har fått allt om bakfoten. I MISS PB!
Är inte speciellt trött så jag ska kolla klart på pb men sen tänkte jag försöka få lite sömn. Wish me good luck! Det är så sjukt varmt här inne så jag kommer säkert vakna helt dyblöt, frääääääscht.

Jag vet inte vad jag yrar om, vi slutar här. alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test