Om 7 timmar drar vi till öland!

Hallådär! Kom precis hem, jag har varit och jobbat och Maria också. Eller asså hon följde med mig och var som min lilla assistent, haha not. Nemen det var en liten nödlösning att eftersom Maria skulle sova hos mig igårnatt och inatt så kunde inte jag jobba till sent på kvällen för det skulle vara taskigt att lämna henne hemma så därför fick hon följa med och vi kom väl hem för en halvtimme sen kanske. Måste bara yttra mig som en sak:
BUSSCHAUFFÖREN STANK SVETT! EUW! Aldrig varit med om värre...

Iallafall, om 7 timmar ungefär så åker vi till Öland och vi ska upp om 6. Kanske dags att sova?
Maria har redan somnat och jag somnar nog också snart!
VI hörs om ungefär en vecka!

/Alice (och-kanske-lite-från-maria)<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att ni får det jättebra nu, kära vänner!

Ta hand om er och ha det kul!!

Ses när ni kommer hem!!

Jag älskar er! <3

2008-08-02 @ 09:56:29
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test