Hola amigos

Första gången ni hör av mig på länge. Men jag har inte haft någon som helst lust för att blogga. Ingenting att blogga om. Men men.
Senaste dygnet har jag haft Sex And the City maraton här hemma. När man ser så många avsnitt efter varandra börjar man undar vad det igentligen går ut på. Fast jag kan ändå inte sluta älska det.
Ska duscha nu sen ska jag åka til centrum för att köpa glass till min bror.
Sen blir det förmodligen maraton igen.

Och det lär ta ett tag till innan jag bloggar igen
Maria

Kommentarer
Postat av: emma

jag knarkar degenerated vilken låt asså bästa jag hört på länge

love you puuss

2008-08-13 @ 14:20:57
Postat av: emma

jag råkade komentera fel inlägg



sorry

2008-08-13 @ 14:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test