En sjukt random lista

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?
"i organiska lösningsmedel, som lacknafta. När färgen"

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
min kudde

Vad var det senaste du såg på tv?
made

Utan att se efter gissa vad klockan är:
19:01 (hon var 19:00)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
backyard babies - where were you, pappa pratar

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
när jag till affären och handlade cola

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
nevnarien's

Vad har du på dig?
svarta jeans och en typ grå topp

Drömde du om någonting inatt?
man drömmer alltid, men jag kommer inte ihåg!

När skrattade du senast?
när jag kollade på klippet nedan

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
en wentworth miller-kalender, massa bilder på whiteboarden och en tavla som mamma har gjort, en jag har gjort och en köpt. haha


Vilken var den senaste filmen du såg?
pelle svanslös hos emma

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
jag skulle köpa mig en lyxvilla på den turkiska rivieran och ta med mig emma och maria ner och skämma bort dom!

Berätta något om dig som folk inte visste
jag har ost&smör-fobi
kort och gott - jag har svårt att ta i smör och ost. men att äta funkar galant!

Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?
synen på homosexualitet (hahha det där lät jätte-smartass men det var det ända jag kom på)

Tycker du om att dansa?
jadå

Vad tycker du om George Bush?
no comments

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
tkr om måns och maja men hur fan ska jag kunna veta vad jag ska döpa mina barn till NU? hah :D

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
fan, du var mitt sista hopp om intelligent liv på jorden


Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Välkomna hem!

2008-08-11 @ 21:44:14
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test