emma is back on track

hejhej nu är jag tillbaka... mina förra inlägg blev ju inte så lyckade så jag försöker igen .... efterisom att jag har precis lärt mej hur man lägge rupp klipp så tänlt ejag lågga upp några som jag tycker är roliga, bra, vackra eller varför inte hemska

här kommer dom :
en fantastisk historia man få tårar i ögonen r>




en av dom bästa låtarna just nu ......
jag ska försöka att göra alice och maria till HIM fan  (i love him and ville valo)
kolla magnus bäcklund i denna video det ensa jag kan säga är : hahahahahahahahahahah

denna är fin och hemsk ......kärlek , vakcert och underbart .. (lit edålig kvalete......

jag  ber om ursäkt om jag är lite flummig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test